OKÉNKO PRO SAMOUKY, NEDOUKY A MAMELUKY I.

25.02.2011 14:00

 

Vzhledem k momentální „okurkové sezóně“ jak herně, tak zde na webu, rozhodl jsem se oživit tuto situaci některými prvky, jež by mohly vést k příjemné změně a pro některé zároveň  být vhodnou pomůckou ve světě futsalu.
Navíc naše momentální výkony a herní projev mě pouze utvrdily v tom, že už Jan Ámos to nepovidal špatně a opakování by mohlo býti opravdu tou matkou moudrosti, v týmu teď chybějící. Otevírám tedy pravidelné okénko plné krátkých, zajímavých a naučných futsalových videí.

Ať už máte o sobě mínění jakékoli, jsem si jist, že na prvním videu najdete všichni spousty chyb týkajících se i našeho týmu.
Žel bohu jsou videa v angličtině. Myslím si ale, že i pro negramoty jako jsem já, lze všechno pěkně pochopit klidně i beze zvuku.

První video nás zavede od úplných začátků a herních základů, až po některé jednoduché situace s jasným řešením. Je to jediné video, kde se víc mluví, něž názorně ukazuje, ale i toto je důležité (klikni klidně od půlky, to by mělo pro začátek stačit ;) ) V dalších už se zaměřují jak na standardky, tak na signály, kombinace atd… S velkou většinou se setkáváme i na našich hřištích!

Tedy sledujte, poslouchejte, učte se a opakujte, v dalších videích prozatím necestujte, na fóru hlasitě diskutujte a hlavně z toho proboha aspoň trošku pochyťte ;)

:P


Zpět