NOVÁ SEZÓNA / FLORIŠOVO OKÉNKO

18.10.2012 10:24

Sezóna 2012/2013 je v plném proudu a její začátek opět nebyl nikterak příznivý! Hustopečský celek se po částečné hráčské obměně opět tísnil spíše ve spodní polovině tabulky a bylo třeba rychle začít sbírat body.
V 9. a 10. kole však nastala změna, kterou svým svérázným způsobem převedl do textu Aleš F. (viz. níže) a všem tak jednoznačně nastínil, že u psaní článků nejde ani tak o kvantitu, jako o kvalitu! :) Tím si samozřejmě vysloužil post "týmové jedničky psaného textu" a mělo by být tedy nepsaným pravidlem, že po každé ze svých občasných návštěv zápasu zachytí dojmy na elektronický "papír" a podělí se o ně s dychtivými čtenáři! Ono pak už totiž ostatních mezičlánků netřeba... :)


Florišovo okénko I.
Říkám si: „Svítí sluníčko, hraje se proti poslednímu a předposlednímu – tak to by šlo.“ Volám Tibovi, že se na kluky jedu podívat, a kdyby náhodou, tak si beru věci. Přišel telefonát, že se to nějak posralo a že se mnou počítají. Proč ne, říkám si, svítí sluníčko, hrajeme proti poslednímu a předposlednímu, to bude pěkné odpoledne. S menším zpožděním přijíždím na hřiště (se systémem pokut jsem seznámen nebyl, tak by to mohlo být snad jen s napomenutím), poslední v šatně vybírám dres – uvažuji mezi číslem 3 nebo 13, ale říkám si, že trojku XXL nechám pro Áju (co kdyby se musel taky zapojit do hry) a beru si „svou“ třináctku XL. Šatna byla zcela prázdná, tzn. i záchod, tak jsem hodil před zápasem bobika po vzoru našeho kapitána, a šel na plac. Jaké zklamání, když jsem zjistil, že se na to Fauna vysrala a nedojela. S rozhodčím jsem v duchu odpočítal 10, 9, 8 …. 3, 2, 1 a připočítal 3 body a s Michalem a Ondrou F. zašel na ruma čekat na dalšího příjemného soupeře. Bylo to pěkné posezení až do chvíle, kdy přišel Tiba s novinou, že ve zbylém čase si předehrajem poslední kolo s Tomsonem. Řekl bych, že mě tato zpráva skoro vyděsila. S Tomsnama jsme ještě nikdy nebodovali, a proč to mám obsrat zase já? Na to blbý hřiště se mě vůbec nechtělo, ale aspoň že svítilo to sluníčko … Tomson, opět s některými divizními tvářemi v sestavě, to hrál výborně zezadu, dodržujíc zásadu „hlavně neinkasovat“, tak stačilo hlídat brejky, což se dařilo. Za celý zápas jsme pouze 2 x faulovali. Vlastně oba fauly jsem udělal já, ale věřte mi, že jsem fakt musel. Hráli jsme aktivně, kluci výborní na balónu, poctivě se vracející, jen při rozehrávce mohli být trochu pohyblivější, přece jenom by se mi pak snáze rozehrávalo. Trochu chyběl i klid před finální přihrávkou, kdy jsme se dostávali málo do zakončení. To však přeťal Tiba. Jako správný kapitán to vzal na sebe a svou dělovou ránou, jak zpívá Kája Gott, ho umístil k tyči. Jaké to bylo krásné odpoledne, když za chvíli přidal další gól svou typickou křížnou ranou Mara D. Najednou to bylo takový nějaký rychlý. Tomsni začli lítat jak u vosího rojení a ten jejich šedý vlk ze mě udělal přihlížejícího, když se kolem mě otočil a upravil na 2:1. No jo, pomalejší reakce a nedůraz. Nejhorší je, že se nemůžu vymlouvat na věk, protože ten kluk, co mě udělal, by mohl být můj tata. Naštěstí to zachránil zase Mara. Ten tu jejich obranu prochcal jak sněhuláky. Bodlisko jak chceš, 3:1, několik krásných zákroků Martina v naší brance, konec zápasu a historický úspěch … to však nebylo všechno. Nastal čas na další zápas s Biancem. Nabuzení z úspěchu jsme se do nich zakousli … teda vlastně oni se zakousli do nás … vlastně jsme jen bránili. Jak je možné, že takový mančaft je až předposlední? Od nás takticky dobře zahraný, počkali jsme si na správnou chvíli a udeřili (já teda moc ne, naštěstí mě tam Michal moc nepouštěl). Dokonce se nám podařil i „houmran“. Ten Mara S. (myslím že to byl on) ho trefil tak, že balón honili až na Mendláku. Do půlky tři fíky, jeden jsme si dát nechali, ale to jsem na hřišti nebyl, a po půlce královská jízda. Dokonce dal gól i Michal a nechal tak zapomenou na tu nastřelenou tyčku s Tomsonama, o které jsem se z úcty k němu v tomto článku nezmínil. Krásné odpoledne, svítí sluníčko, a my si vezeme možná už nepřekonatelný rekord 9 bodů z jedné soboty a skok z 12. na 6 místo v tabulce!


TABULKA PO 10. KOLE (13.10.2012)

Zpět